Jul 12, 2009

SAYA JUMPA MEREKA


Seronok. Seronok sangat.
Semalam seronok sangat-sangat.
Saya jumpa mereka. Seronokkan?
Mereka yang dimaksudkan, seronok tak??

Lagi seronok jika hari ini pun semalam.
Dan esok juga jadi semalam.
Kalau lusa pun boleh jadi semalam.
Kan best kalau hari-hari macam semalam.

Tapi itu mustahil. Sememangnya mustahil.
Saya tahu. Cuma saya nak buat-buat tak tahu.
Sebab saya seronok.
Dan saya mahu lagi.

Bila lagi agaknya kita boleh seronok macam semalam.
Dan lagi best kalau kita lagi seronok.
Macamana?
Dengan adanya lagi mereka-mereka yang lain.

Saya juga rindu mereka-mereka yang lain.
Mereka-mereka yang lain,
Kamu pun mesti rindukan saya kan?
Saya tahu, tak perlu beritahu.

Alhamdulillah, seronok sangat semalam. Terima kasih sahabat-sahabat.
Insya-Allah, nanti kita jumpa lagi. Dengan kehadiran yang lagi menggemparkan.
Tidak sabar mahu jumpa semua. F32, daku amat-amat merindui kalian~~

3 comments:

umairah said...

aku yg mne satu ea?ade x agak2 lam gmba tuh..hehe?
tidak berjumpa tidak bermakna jauh di hati bukan?

nuramiliaz said...

umai.!! mesti r ade..mane lgkap f32 tnpa umai.
cari r..yg plg comel tu..
jmpe tak.?yg comel 2??
tp 2 bkan umai,2 amy..hehe

BTOL3..wlau jauh dmata tp dkat dhati.
yg pnting roh kita slg bsama, bsatu dlm rntaian doa, myulam smangat utk trus mara!

thiah said...

amy
org termasuk mereka yang semalam kan?
agak2 ada tak perkataan yang lebih hebat dari seronok?
hehehe.
nway, sape lukis gambar tu amy?
nnt kirim slm pada yana eh..

umai yang comot dalam webcam
dekat di hati sll=)